פרסום ראשון: נפרץ אתר הרשות למלחמה בסמים

האקרים פרצו את אתר האינטרנט של הרשות למלחמה בסמים ושתלו בו מסרי תמיכה בקנאביס ולגליזציה. “גם קפה בבוקר זה סם, גם ריטלין ואופיום וכל הכימיקלים של חברת התרופות טבע זה סמים! חדל להפללת צרכני הקנאביס,” כתבו ההאקרים.

רק לפני שבועיים נעצר מנכ”ל הרשות למלחמה בסמים יאיר גלר והרשות למלחמה בסמים ממשיכה להידרדר. הפעם – אתר הרשות למלחמה בסמים נפרץ ונשתלו בו מסרי תמיכה בקנאביס ולגליזציה.

במקום שקרים ומסרים מעוותים כנגד קנאביס, מופיעים כעת באתר מסרים כגון “גם קפה בבוקר זה סם, גם ריטלין ואופיום וכל הכימיקלים של חברת התרופות טבע זה סמים! חדל להפללת צרכני הקנאביס”, “במדינה בה טבק, אלכוהול ואופיואידים הם חוקיים, חייבת להינתן לציבור זכות הבחירה בין הכימיקלים של חברות התרופות, הטבק והאלכוהול ההרסניים, לבין צמח בעל תכונות ריפוי טבעיות – הקנאביס.”

עוד הוסיפו ההאקרים סקר פיקטיבי ובו נכתב: “כיצד היית מתאר את משרד הבריאות בראשות יעל גרמן ושאר המושחתים?” ובתשובות: “מעשנים בסתר” /חבורה של… ובעיקר יעל גרמן…” / “משוחדים אחד אחד” / “בדוקקקקקקקקק שכל התשובות נכונות.”

כנסו וראו בעצמכם: לחצו כאן.

כזכור, בשנה שעברה השתלט מגזין קנאביס על כתובת הרשות למלחמה בסמים (ראו כאן) ובעקבות פעולה זו נסגרה פינתה של הרשות באתר “וואלה!”.

גם זה בטח יעניין אותך

אתר הרשות למלחמה בסמים נפרץ

למחרת (ב’) חזר האתר לפעילות תקינה, אך שעות בודדות לאחר מכן נפרץ שוב.

ראו עוד:
דלף מסמך של הרשות: כך תילחמו בתומכי הקנאביס
כמה מרוויח מנכ”ל הרשות למלחמה בסמים?

המשך קריאה
Back to top button
Close

אופס!

אנא בטלו את חוסם הפרסומות כדי לצפות בתוכן באתר